شرط میزبانی شهرداری آستارا رفع ایرادات ورزشگاه وحدت است

مدیرعامل تیم شهرداری آستارا گفت: رفع ایرادات ورزشگاه وحدت شامل نصب چمن مصنوعی باکیفیت و روشنایی به عنوان شروط سازمان لیگ‌برای میزبانی تیم شهرداری آستارا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شیندان، صادق پورحنیفه در نشست خبری افزود: بزودی عوامل سازمان لیگ برای بازدید نهایی در ورزشگاه وحدت آستارا حضور پیدا خواهند کرد و مسئولان شهرستانی و استانی یک هفته فرصت دارند تا نسبت به رفع ایرادت سخت افزاری باشگاه اقدام سریع انجام دهند.
وی بیان‌کرد: امسال بازی بر روی چمن طبیعی جزو الزامات نیست اما چمن مصنوعی فعلی در ورزشگاه وحدت آستارا مورد تایید نمی باشد و هزینه مورد نیاز برای تعویض چمن ۶۰میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: بخش خصوصی هم منتظر تعیین تکلیف میزبانی تیم است تا نسبت به خرید سهم ۵۱درصدی شهرداری اقدام کند تا تیم بصورت ۱۰۰درصد توسط بخش خصوصی مدیریت شود.
پورحنیفه افزود: راه اندازی سامانه بلیط‌فروشی الکترونیکی با نصب گیت های ورودی جزو وعده های اداره کل ورزش و جوانان گیلان بود اما تاکنون نسبت به انجام وعده خودشان عمل نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری آستارا در فصل گذشته کم‌هزینه ترین تیم‌لیگ بود، اضافه کرد: تمرینات تیم از هفته آینده بصورت جدی با هدایت یاشین سزاوار آغاز خواهد شد و بازی های لیگ‌دسته اول هم از ۱۷شهریور شروع می شود و در این راستا اگر ایرادات ورزشگاه وحدت آستارا تا زمان مقرر رفع نشود، ورزشگاه جایگزین برای میزبانی شهرداری آستارا در یکی از شهرهای همجوار تعیین خواهد شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *